• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 6 آذر 1397
کد مطلب : 38877
+
-

چراغ سبز برانکو به اعتصاب در پرسپولیس

تمرین سرخ‌ها به بهانه مشکلات مالی تعطیل شد

چراغ سبز برانکو به اعتصاب در پرسپولیس


بازیکنان پرسپولیس دیروز تمرین نکردند و نخستین اعتصاب فصل هجدهم را به‌دلیل عدم‌برآورده‌شدن خواسته‌های مالی و مطالبات‌شان رقم زدند. برانکو با حضور در جمع خبرنگاران که در انتظار شروع تمرین بودند، اعلام کرد بازیکنانش در‌ اعتراض به مشکلات مالی تمرین نخواهند کرد. این در شرایطی است که سرخپوشان با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و نمایشی موفق طی این فصل انتظار داشتند با برآورده‌شدن وعده‌های مدیریت این باشگاه، از نظر مالی با مشکلی 
مواجه نباشند. 
این اتفاق در روزهای پایانی حضور حمیدرضا گرشاسبی در سمت مدیرعاملی این باشگاه، می‌تواند این تیم را با چالش مواجه کند. حمیدرضا گرشاسبی چندی پیش در گزارش سالانه مدیریتی خود که در ۳۰ بند انتشار‌ یافته بود مدعی شده بود این تیم مشکلات مالی ندارد و تاکنون نزدیک به ۷۰میلیارد هم اندوخته 
داشته است.

   جلسه سرپرست و سرمربی برای اعتصاب
مصطفی قنبرپور، سرپرست پرسپولیس در پی مسائل و مشکلات به‌وجود آمده در تمرین با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی این تیم جلسه‌ای برگزار کرد. در این جلسه سرپرست تیم پرسپولیس و سرمربی این تیم درباره اعتصاب و تمرین نکردن سرخپوشان به‌دلیل مشکلات مالی با یکدیگر بحث و بررسی کردند و قرار شد قنبرپور این موضوع را با مدیریت باشگاه در میان بگذارد.

   برانکو راضی از اعتصاب
اعتصاب در پرسپولیس اتفاق جدیدی نیست اما این‌بار بازیکنان یک حامی مهم را در کنار خود داشتند. سرمربی پرسپولیس هم در این اتفاق در کنار سرخپوشان بود و به‌نظر می‌آید از این موضوع زیاد هم ناراحت نیست. کادر فنی پرسپولیس و به‌خصوص برانکو مدت‌هاست از باشگاه طلبکار هستند و حالا فرصتی دست داده که آنها هم مشکلات مالی خود را به گوش باشگاه برسانند.

   برانکو: باشگاه در مورد بازیکنان و کادر فنی وظایفی دارد
برانکو روز گذشته درخصوص اعتصاب بازیکنان گفت: «قطعا گرشاسبی خیلی تلاش کرده است. او بدهی‌هایی که مربوط به چندین سال قبل بود را تسویه کرد اما بازیکنان به من اطلاع دادند که طلب بسیار زیادی دارند. بازیکنان بابت تلاش و زحمتشان انتظار دارند باشگاه برای حل مشکلات آنها تلاش مضاعفی داشته باشد. من همیشه در کنار بازیکنان و سمت آنها هستم. همانطور که باشگاه نسبت به بازیکنان وظایفی دارد نسبت به کادرفنی هم این وظایف را دارد».

 

این خبر را به اشتراک بگذارید